12
Јул
2018

Започна процесот на креирање на маркетинг стратегија за јадрените групи на пчеларите и производителите на ориз

Јадрените групи на пчеларите и производителите на ориз од брегалничкиот регион кои применуваат одржливи земјоделски практики во своето производство, на 6ти јули во Кочани учествуваа на еднодневна обука за значењето и основите на маркетинг и подготовка на маркетинг стратегија, која беше реализирана со поддршка на Програмата за зачувување на природата.

Учесниците имаа можност да се здобијат со повеќе информации и познавања на можностите за подобар маркетинг на своите производи како еден од клучните проблеми во земјоделството. Обуката ја држеше консултантот м-р Лазо Димитров, кој преку интерактивен пристап и дискусии со учесниците го презентираше маркетинг концептот. Особен фокус на обуката беше даден на анализа на четирите основни сегменти на маркетинг миксот и кај двете групи на производители: производ, пазар, цени и промоција. Со оваа работилница јадрените групи го започнаа процесот на креирање на маркетинг стратегија како прв чекор кон обезбедување на подобар пазар за одржливо произведените земјоделски производи на оризопроизводителите и пчеларите.

You are donating to : Greennature Foundation

How much would you like to donate?
$10 $20 $30
Would you like to make regular donations? I would like to make donation(s)
How many times would you like this to recur? (including this payment) *
Name *
Last Name *
Email *
Phone
Address
Additional Note
paypalstripe
Loading...